traduccion ruso-español
Thread poster: Caterina Esteva
Caterina Esteva
Caterina Esteva  Identity Verified
Spain
Russian to Spanish
+ ...
Dec 16, 2014

Hola!

Me llamo Caterina y me estoy introduciendo en el campo de la traducción como freelance después de años trabajando en el campo de la adopción internacional (España-Rusia), mi par es ruso > español. También traduzco del inglés e italiano al español, aunque no es mi especialidad académica. Mi duda y pregunta es, para aquellos que traducen del ruso al español si hay suficiente trabajo en ese pair y que tal es su experiencia e inicios. Algún consejo para una principiant
... See more
Hola!

Me llamo Caterina y me estoy introduciendo en el campo de la traducción como freelance después de años trabajando en el campo de la adopción internacional (España-Rusia), mi par es ruso > español. También traduzco del inglés e italiano al español, aunque no es mi especialidad académica. Mi duda y pregunta es, para aquellos que traducen del ruso al español si hay suficiente trabajo en ese pair y que tal es su experiencia e inicios. Algún consejo para una principiante?

gracias y un saludo!
Caterina
Collapse


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

traduccion ruso-español






Trados Business Manager Lite
Create customer quotes and invoices from within Trados Studio

Trados Business Manager Lite helps to simplify and speed up some of the daily tasks, such as invoicing and reporting, associated with running your freelance translation business.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »