Error al guardar el contenido de destino
Thread poster: chano
chano
chano
English to Spanish
+ ...
Jul 30, 2013

Estoy probando el Demo de 30 dias de trados studio 2011 y tengo windows 8 y Word 2007 y word 2013 instalados. Los archivos de word se abren por defecto con word 2007.
Luego de traducir el proyecto que viene como demo y quiero guardar lo con la opción : "guardar destino como" me sale un mensaje que dice:

Información

Error al guardar el contenido de destino:No se puede encontrar la definicion de tipo de archivo con Id. Word 2007 v 1.0.0.0


podr
... See more
Estoy probando el Demo de 30 dias de trados studio 2011 y tengo windows 8 y Word 2007 y word 2013 instalados. Los archivos de word se abren por defecto con word 2007.
Luego de traducir el proyecto que viene como demo y quiero guardar lo con la opción : "guardar destino como" me sale un mensaje que dice:

Información

Error al guardar el contenido de destino:No se puede encontrar la definicion de tipo de archivo con Id. Word 2007 v 1.0.0.0


podria alguien ayudarme a resolver este problema.

gracias
Collapse


 
vird
vird
Local time: 15:18
English to Spanish
+ ...
Lo mismo Aug 30, 2015

Me pasa igual, si alguien tiene una slución favor de informar.
Gracias


 


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:


You can also contact site staff by submitting a support request »

Error al guardar el contenido de destino






Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »